newsletter

primesc tot felul de mesaje pe mail gen: cum sa-ti faci iubitul fericit; cum sa te comporti cu iubitul tau cand e nervos; cum sa-i transmiti iubitului ca nu esti de acord cu vreun obicei de-al lui, fara sa-l jignesti; cum sa-ti pui iubitul la treaba fara sa-l superi, etc… Uneori ma distrez citind minunatiile pe care le pot scrie…culmea, autoarele acestor articole. ma intreb de multe ori cate relatii perfecte au aceste doamne care ne sfatuiesc „sa ne menajam sotii”. Nu sunt contra intelegerii si bunei comunicari in familie insa cred ca nu numai barbatii au nevoie de „tratamente speciale”. N-am citit niciun articol de genul „Surprinde-ti sotia facand curatenie in baie cand are ea ora la coafor”. Singurul sfat pentru barbati este legat de preludiu mai lung. Sa inteleg ca singura nemultumire a femeilor in ceea ce-i priveste pe barbati este lipsa preludiului??? 

Ca sfat cordial as preciza ca a te transforma in femeia perfecta este un chin. Fiind perfecta, nu vei gasi niciodata un barbat potrivit. Doamnele care se ocupa de „slefuirea” noastra poate au o solutie si in acest sens. Odata cu newsletter-ul poate ne trimit si adresa Domnului care ne va merita daca respectam sfaturile primite.

Sa vezi super articol. Dupa ce te invata sa devii o sotie perfecta, iti trimite o analiza psihologica a barbatului care n-are chef de sex: „te crede mai presus decat el? te pune pe un piedestal? cum sa se ridice el la nivelul tau? astfel apar problemele de natura sexuala…” Pai eu ce spuneam mai devreme? Perfecta = n-ai barbat, n-ai sex…(n-ai bani).

din punctul meu de vedere ar trebui sa existe un dictionar explicativ al punctelor de suspensie lasate de femei in discutiile cu sotii:

„dragul meu, sunt stresata, ma voi plimba un pic prin magazine…”= „lasa cardul acasa”       

„am vazut o rochie bestiala…”=”normal ca vreau sa mi-o cumperi”

„maine as vrea sa spal perdelele…”=”da-le jos si pune-le in masina de spalat”

„as vrea sa facem ceva deosebit in seara asta, sa mergem la un restaurant…”=”n-am chef sa gatesc, daca vrei sa mananci ma duci la restaurant, daca n-ai bani, gateste tu ceva”

„am o manichiura noua. iti place?…”= „spala tu vasele, mi-ar lua prea mult sa-mi fac din nou unghiile si nu am mai avea timp de sex”

„uite dragule, faianta asta s-ar potrivi de minune in bucataria noastra !…”=”faianta pe care ai pus-o cand erai burlac e oribila si invechita. ia-ti concediu, da-o jos si pune una pe gustul meu, tocmai ti-am sugerat ce-mi place”

„in seara asta are un film interesant…”=”n-am chef de sex”

„tipa din spatele meu este foarte draguta…”=”nu e cu nimic mai presus decat mine. daca ai fi avut 10 ani de relatie cu ea, sigur te-ai fi uitat dupa mine acum…(aici exista mai multe comentarii, dar restul e bine sa ramana un secret al femeilor, totusi!!!!)

„suntem foarte stresati, ar fi bine sa ne menajam putin…”=”surprinde-ma cu o excursie in Insulele Maldive”

„sunt putin suparata…”=”e timpul sa ma ridici in slavi si sa-mi faci un cadou”

„mi-am luat o lenjerie intima super…”=”sper ca de data asta sa nu o mai dai jos in cateva secunde”

ok, recunosc, uneori limbajul codificat ne salveaza din situatii critice, gen:

„am nevoie de putina intimitate…”=”simt ca ma enervezi, du-te doua ore sa-ti vizitezi parintii sau bea o bere cu un amic”

„esti un sot minunat…”=”te-am modelat dupa bunul meu plac”

„camasa ta a costat dublu cat rochia mea…”=”ti-am luat cea mai ieftina camasa, restul de bani i-am dat pe rochia mea despre care ti-am spus ca am luat-o la reducere”

„ati avut un eveniment special la servici?…”=”mirosi a bautura de la o posta”

cineva mi-a spus ca umorul este cheia succesului oricarei relatii. chiar daca nu esti perfect, vei gasi pe cineva la fel de imperfect ca tine. daca iti este greu sa mentii o relatie inseamna ca e nepotrivita (a nu se intelege ca relatiile potrivite nu au puncte slabe!!!!). orice relatie e fragila, deci trebuie sa o tratezi cu atentie. fii mereu atent ce iti comunica celalalt, s-ar putea sa-ti transmita ceva important iar tu sa tratezi cu superficialitate.

Lasă un răspuns

