capul dolosman- cetatea argamum

La Capul Dolosman ajungi din Jurilovca, pe strada Dolosman si apoi pe drum de pamant (merge cu masina, numai sa nu iti alegi o zi ploioasa). Traseul e minunat, cu un peisaj specific dobrogean: stuf, maracini, canale de pescuit si o panorama deosebita a Lacului Razelm. Pentru mine imaginile spun mai mult decat cuvintele , asa ca pentru amatori, am postat o serie de fotografii din scurta mea vizita la Cetatea Argamum/Orgame. Am inteles ca peretele de piatra are cam 56 m inaltime.

Este o zona salbatica, foarte frumoasa. Merita mai mult de jumatate de zi ca sa o descoperi si sa-i savurezi toate detaliile. Alege o zi insorita, pentru ca razele soarelui dau un farmec aparte zidurilor cetatii si fii pregatit pentru a infrunta vantul puternic.

3 răspunsuri la capul dolosman- cetatea argamum

  1. tavi spune:

    ..scoate cirnatii

  2. daniela spune:

    carnatii au fost deliciosi, scosi la timp:)

  3. medeea spune:

    Ca studenta la istorie la Univ. din Bucuresti, in anul I, am participat la sapaturile arheologice de la Argamum. Se intampla in urma cu 10 ani, dar si acum imi aduc aminte cu mare placere de peisajul de acolo. Superb ! Mi-ar placea sa revad candva acele locuri.

Lasă un răspuns

