manastirea cerbul (tulcea)

Manastirea Cerbul, de care am auzit pentru prima data zilele trecute, se afla cam la 53 de km de Macin, intre Ciucurova si Topolog (de la 2 Cantoane -dreapta  cum vii dinspre Tulcea).

Este o manastirea in constructie, cu un proiect uimitor. Un loc de profunda meditatie, cu oameni de o daruire si o credinta absoluta, Manastirea Cerbul isi deschide larg portile catre credinciosul care ii trece pragul. Poate ca sunt multi oameni care nu au auzit de aceasta manastire, tocmai de aceea adaug cateva imagini (calitatea fotografiilor este inexistenta, dupa cum spuneam mi-am pierdut in acea perioada aparatul foto si am imprumutat unul de ocazie).

Mi-ar fi placut sa aflu cate ceva despre istoricul manastirii, dar prilejul vizitei nu mi-a permis discutia cu cei ai casei. Cu alta ocazie, probabil voi indrazni sa deranjez gazdele cu ceva intrebari.

Lasă un răspuns

