digipass

ING te scuteste de drumuri la bancomat pentru a-ti vizualiza contul si drumurile pentru a-ti plati facturile. Acum ai o jucarica (gen un calculator de buzunar) numita Digipass. Daca ai si internet acasa, totul e perfect. Poti face diverse operatiuni direct de acasa, fara sa mai iesi pana la banca din coltul strazii. E foarte haios. Personal, nu-i vad utilitatea dar unora se poate sa le fie de mare ajutor. Incercati-l, nu se stie ce avantaje ii puteti descoperi. Mie nu-mi place pentru ca ma tine mai mult in fata computerului si imi limiteaza plimbarile prin magazine in drum spre plata facturilor. Pentru a intra in posesia lui platesti o suma de aprox. 80 lei sau il primesti cadou de la ING (eu una l-am primit cadou). Mai trebuie sa achiti o taxa de 3 lei/luna (adica lenea se plateste. e secolul vitezei si al comisioanelor).

O idee buna totusi pentru sot: dragule, daca vrei, platesc eu factura de la lumina, te costa doar 10 lei/luna dar economisesti timp!!! :))  Timp pentru a spala masina, a aspira casa, a spala in baie- ca doar eu sunt ocupata, platesc factura, nu?

digipass

Lasă un răspuns

