shake – pentru a-ti energiza familia

pentru ca vremea urata de afara te deprima, iti recomand un shake energizat si gustos:1 cana de lapte + 2 banane coapte bine (maronii) amestecate in blender pana se face o spuma delicioasa. il poti orna cu ce te taie capul sau il servesti ca atare, ca doar nu l-ai invitat pe presedinte la shake!!!

optional poti adauga ciocolata, nuci pisate, migdale pisate, cuburi de gheata- daca mai simti nevoia de rece pe vremea asta. eu una nu l-am incercat in atatea combinatii, dar am auzit ca sunt yami. e ideal pentru micul dejun. a fost greu? zau, nu as propune vreo reteta complicata sau cu ingrediente de care nu ai auzit niciodata, pentru ca nici eu nu sunt chiar o gospodina (mai mult, nici nu spal eu blenderul, hi hi)

Lasă un răspuns

