poiana brasov- destinatie extrasezon

mult cautata destinatie de vacanta- poiana brasov, isi merita renumele. este o zona in care te rupi total de restul lumii. totusi, e o statiune cu preturi mari, mai ales in ceea ce priveste cazarea, deci e bine sa o alegi pentru vacantele din extra-sezon. eu am vizitat-o in luna mai. sa nu-ti inchipui ca in luna mai statiunea ar duce lipsa de turisti! am cautat foarte mult o camera. am gasit una intr-o vila de la poalele muntelui- ce ar putea fi mai frumos? pret mare, dejun inclus, conditii super, priveliste de rai. sa nu uit: pentru trei zile am primit o mica reducere la pret. daca ai ajuns in poiana brasov sa nu ratezi o plimbare cu telecabina pe varful postavaru. ideal ar fi sa cobori pe jos. panorama de pe postavaru te va impresiona, cu siguranta. imbraca-te gros si incalta-te adecvat. in luna mai muntele inca este plin de zapada, iar incaltarile tale vor fi la fel… sus gasesti si un prieten de nadejde, pe bobi. este un catel dragut si inteligent. ii plac florile, dupa cum vei vedea intr-o poza. viziteaza si pesterile din poiana (eu nu am ajuns, asa ca nu-ti pot da niciun sfat. cei care au ajuns imi pot impartasi experienta lor. ar fi o mare placere).   

Lasă un răspuns

