masa festiva de sf nicolae

Nu imi propun sa fac aici o lista de bucate, asta e treaba mamei mele care “bucatareste” de zor. Eu m-am ocupat doar de ornarea mesei. Mama imi spune de multe ori (in gluma, sper eu): “La casa ta vei manca doar ornamente, ca atat stii sa faci! Pentru tine conteaza mai mult pompoanele decat mancarea in sine.” :))

Intr-un fel ii dau dreptate. Estetica este foarte importanta pentru mine. Bucataria nu ma atrage decat pentru arta (cat ma pricep si eu-nu am ajuns inca la capodopere). Gatesc foarte rar si cand o fac nu incerc o mancare traditionala (fasole sau tochitura) ci experimentez numai ciudatenii: pui a la diable, creveti cu avocado, etc. Sarbatorile si evenimentele in general ma stimuleaza, ma agita. Imi doresc mereu …”ceva deosebit”.

Pentru masa festiva de Sf. Nicolae nu trebuie sa detii notiuni de arta decorativa decat daca inviti vreun critic de design interior. Putina creativitate si o investitie minima sunt de ajuns pentru a-ti impresiona familia si a simti atmosfera de sarbatoare…masa-de-sf-nicolae11

La multi ani celor ce poarta numele Nicolae, Nicoleta, Niculita, etc!!!

lumanare1

One Response to masa festiva de sf nicolae

  1. eduard spune:

    Foarte frumos! Îmi place cum ai decorat masa, se vede ca îți place acest tip de „arta” ca sa zic asa. Iar mama ta e o simpatica … spune-i ca sunt și ornamente comestibile ;).

Lasă un răspuns

