rafaello

Duminica ploioasa si intunecata. Azi m-a vizitat o prietena pe care o intalnesc foarte rar: „harnicia” (in lipsa de ocupatie, normal). Asa ca ne-am apucat amandoua sa facem bomboane rafaello. Reteta am luat-o de pe net si e gustoasa, numai ca trebuie facuta in cantitati mici. Oricum nu poti manca mai mult de 4-5 bombonele, ca devin gretoase si ar trebui sa stai o zi intreaga sa invarti guguloaie daca folosesti gramajul de pe net. Eu am folosit 250 g din fiecare ingredient si mi-a iesit un bol maricel de bomboane. Uite cum se fac:

Ingrediente:

  • 250 g de margarina (Rama cub e foarte buna)
  • o cana rasa de zahar pudra
  • 250 g lapte praf (Darling e bun)
  • 250 g nuca de cocos (adica vreo 5 pungulite)
  • 1 pungulita de alune

Se amesteca margarina, zaharul, laptele praf si nuca de cocos (cam trei sferturi din cantitatea totala de nuca de cocos) pana obtii o pasta groasa, omogena. Margarina sa fie moale, la temperatura camerei, altfel se lipeste de mixer si te enervezi. Se modeleaza bile din aceasta compozitie punand in centrul fiecareia cate o aluna, apoi se rostogolesc prin nuca de cocos ramasa si se aseaza pe platou. Gata. dsc01699-tile

Da Doamne sa nu mai ploua, ca sa am activitati interesante, ca altfel…ma transform in GOSPODINA!!! bleah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

One Response to rafaello

  1. just_me_cryss spune:

    rafaello home made-asta imi aminteste de copilarie, sambata cand ai mei plecau la tara, faceam cu sor’mea asa ceva, sau clatite…ce vremuri!

Lasă un răspuns

