ajutor in bucatarie

Am primit biblioraftul cu retete „Bucatarul tau”, Editura Maxam. Se comanda prin posta. Prezentarea este deosebita. Are 14 capitole care cuprind toate felurile de mancare: aperitiv, gustari, garnituri, deserturi, ciorbe, feluri deosebite-vanat, miel, paste, pizza etc. Retetele sunt usor de parcurs si par delicioase. Din cate am vazut se folosesc ingrediente pe care le gasesti pe piata romaneasca. Nu pot lauda retetele in care intalnesc denumiri sofisticate de sosuri sau ingrediente pe care le gasesti…numai in Japonia. Desi ar suna bine: „dragule, vreau sa-ti gatesc ceva special duminica, fa-mi o rezervare la avion, ma duc sa caut ingredientul X. Vrei sa facem piata impreuna? Concediu 7 zile pentru gatit.”).

Colectionez retete din reviste de cand eram la liceu. Sa nu intelegeti ca le experimentez, doar imi place sa le pastrez (pentru nepoti, zic eu in gluma).

bucatarul-tau1

32 Responses to ajutor in bucatarie

  1. Ali spune:

    buna.. eu am primit primele retete si as vrea sa le returnez… insa nu gasesc adresa lor nici pe internet. daca tu o ai, te rog sa mi-o trimiti pe mail;… cred ca tie iti va aparea.. sau sa lasi aici un comentariu. Multumesc anticipat 🙂

    • karla spune:

      Te-as ruga daca ai putea cat mai repede sa imi spui 4-5 retete din cele pe care le ai.La fel am patit si eu ca vor sa le zic ce retete am primit dar mi-au pus in carca o gramada de comenzi pe care eu nu le-am primit ,si cele primite sunt imprumutate si nu mai stiu ce retete am primit.multumesc

  2. daniela spune:

    ia legatura telefonic si cred ca iti vor explica ei cum sa faci
    tel 021/209.54.54

  3. gogabii spune:

    Nu mai comandati de la astia ca si eu am comandat si au inceput sa imi trimita alte si alte seturi de retete si bineinteles factura (fara mandat le-am gasit direct in cutia postala).
    Primul set l-am trimis inapoi pe cheltuiala mea, dar restu nu si inca si acuma primesc scrisori de amenintare ca ma vor da in justitie pentru neplata (interesant pentru ce n-am comandat).

  4. mariana rotaru spune:

    Si eu sunt in aceeasi situatie. Primesc scrisori de amenintare sa platesc produse pe care nici nu le-am comandat si nici nu le-am primit.

  5. daniela spune:

    mariana, eu am sunat la ei in luna martie 2009 si i-am rugat sa nu-mi mai trimita retele. de atunci nu am mai primit niciun semn de viata. incearca sa le explici suituatia, telefonic. nu cred ca te vor mai deranja apoi

  6. Pitbulitza spune:

    Interesant este sa faci un calcul.

    Sunt 14 „capitole” fiecare cuprinzand banuiesc cam 100 retete. Detin si eu un pachet si am gasit reteta cu numarul 99 de la ciorbe si supe. Deci putem presupune aproape de adevar ca sunt in total 1400 retete.

    Avand in vedere ca platesti 15 ron pe 14 retete, asta inseamna ca toate 1400 costa mai mult de 14 milioane lei vechi. Si asta in timp, daca ramai la 1 pachet pe luna, termini colectia in 8 ani.

    Mi se pare bataie de joc si prostire pe fata.
    Am comandat primul set pentru ca aveau nush ce bijuterii, dupa aia m-am lecuit.

    Spor la gatit!

  7. lorely spune:

    Buna, am comandat si eu la inceput colectia si mi`a venit cu 9.99 si 42 de retete, si biblioraft, si separatoare+ set bijuterii cadou. A doua oara mi`au venit inca 14 retete pt 13.99, iar acum mi`au venit 42 retete cu 39.99. Preturile sunt cam exagerate, dar nu cred ca sunt doar 1400 de retete ca la unele capitole am si peste 100, nu mai retin exact. Cred ca voi suna si eu sa le zic sa nu`mi mai trimita nimic.

  8. lorely spune:

    am gasit acum pe un site si sunt 1400 de retete, asa cum ai zis tu, Pitbulitza!

  9. lorely spune:

    pana in prezent am 98 de retete si am dat in jur de 63 ron. As mai avea de primit inca 1302 retete, ceea ce ar insemna inca 31 de plicuri, cu cate 42 de retete fiecare , adica cam 12.400.000 lei. Lol, cam multisor;))

  10. Dolie spune:

    @lorely: Poti sa imi spui si mie te rog care este site-ul pe care ai vazut ca sunt 1400 de retete ?
    Am tot cautat dar greu gasesti o informatie despre coletia de la Bucatarul tau… 😦

    Thanks!

  11. lorely spune:

    @dolie, nu mai retin exact site`ul dar am cautat pe google si am dat pagina cu pagina pentru a gasi ceva despre aceasta editura, si intr`un final mi`a aparut ceva! Era, mai bine zis, un cv al unei persoane care avea aceste atributii, de a impacheta retetele de la editura maxam si scria ca sunt 1400 in total. In rest nu am mai gasit nimic altceva! Ai de gand sa colectionezi toate retetele? Cate ai pana in prezent? La tine cum au venit?

  12. lorely spune:

    Ahh, si inca ceva, nu cred ca sunt in numar egal la fiecare capitol pentru ca eu am si nr 130 si ceva la mai multe capitole… deci, nu prea am idee cum sunt impartite. Ma gandesc ca la sosuri nu`s prea multe retete si astfel se compenseaza!

  13. Dolie spune:

    Da am de gand sa le iau pe toate, chiar imi plac cum arata 🙂
    Deja am vb cu ei si se pot trimite pachete pe luna de cate 3, 10 sau 31 bineinteles fiecare pachet are 14 retete.
    Am mers pe cel cu 31 de pachete pentru ca cele cu 3 sau 10 vin direct in cutia postala si risc sa „dispara” 😐 , cel cu 31 vine la posta si acasa ajunge mandatul postal plus ca iesi mult mai ieftin ca bani. 🙂
    Deci in 3 luni termin colectia, am inteles ca sunt 100 de pachete in total.

  14. lorely spune:

    @dolie, si cat costa toata colectia? De toate mai sunt 31 de pachete…deci le primesti pe toate?

  15. lorely spune:

    sau, de fapt inca 100 si le primesti in set de 31 lunar?

  16. Dolie spune:

    Din ce am inteles de la ei sunt 100 in total parca.
    Da vreau sa iau cate 31 pe luna, timp de trei luni.
    lorely, sincer, cel mai bine e sa suni la ei, si iti explica tot ceea ce te intereseaza, asa te lamuresti direct de la sursa 🙂

  17. lorely spune:

    @dolie, si un set de 31 cat costa? Am sa sun si eu sa ma lamuresc, si eu vreau sa le colectionez pe toate!

  18. Dani spune:

    Si eu am comandat retetele, dar dupa vreo 100 de roni platiti si doar cateva retete am renuntat. Am sunat la nr de telefon deja afisat si am anuntat ca nu mai vreau si mi s-a spus ca nu voi mai primi (sper).
    Sunt atatea carti de retete mult mai ieftine, si la fel de utile.

  19. lucia spune:

    am si eu o intrebare pt voi…………….eu am primit de la sediu RDS cartea aia cu hbo si acolo era ceva legat de bucatarul tau…………tre razuit 4 casute si daca erau toate ‘gratis’ atunci tre sa trimiti acel bilet la ei ca sa primesti o carte gratis……….ca un fel de promotie sau ceva de genu…………..ce parere aveti de asta?
    astept raspuns…………….multumesc!!!

  20. AndreeaS spune:

    Tocmai am primit si eu un pliant cu aceasta oferta.M-a incantat, dar dupa tot ce am citit mai sus incep sa am indoieli daca sa-l comand sau nu.Adevarul este ca e cam scump (daca intr-adevar sunt 1400 de retete,si 14 retete costa cam scump 17 RON)si per total ar iesi cam 1650 RON.

  21. bianca spune:

    buna. am si eu pliantul acela cu casutele alea 4 ce trebuie razuite. pe ele scrie ca e gratis si pot castiga un set de bijuterii si reviste cu retete.. dar daca trmit acel pliant sper ca nu imi va cere banii pe ele.. ca ele valoreaza in jur de 120 lei.. dar din cate am inteles eu trebuie sa platesc doar 9.99 lei (adica taxele postale si alea de ambalare). deci daca trimit acest pliant trebuie sa platesc doar 9.99 lei?
    – si inca ceva.. dupa ce am primit de la ei retetele.. imi va veni in fiecare luna alt numar din colectie? apreciind facptul ca daca nu l-am comandat.
    .. un raspuns astept. multumesc :* si spor la gatit.
    va voi fi recunoscatoare,
    bianca

  22. daniela spune:

    bianca, 9,99 lei este costul primului pachet, dupa care primesti in continuare pachete din ce in ce mai scumpe. poti renunta insa si dupa prima comanda, iti dau ei instructiuni…zorzoanele pe care le dau cadou sunt de proasta calitate, dar retetele sunt foarte frumos prezentate. mie imi place carticica, dar fiecare e cu parerea lui…

  23. MazdaRX8 spune:

    CEA MAI SCUMPA CARTE REALIZATA PROBABIL PT A NE PACALII PE TOTI! PT CEI CARE VOR ADRESA (parca intrebau unii…): str. Nerva Traian 23-25, et.4, ap. 15 Buc sect 3 cod: 031044.
    MAI EXISTA SI UN TEL MOBIL: 0724-536864 (nu stiu cat e de valabil)!

  24. Justme spune:

    Si eu am abonament la ei, doar pt ca imi place cum e organizat. Iar daca stam sa ne gandim…nu ne pacaleste nimeni. Am facut un calcul (doar la costul a 3 pachete primite pe luna) si iese 1 leu sau 0,90 de bani pe reteta. Avand in vedere ca la un xerox color pagina sare de 1 leu, cred ca e f rezonabil, avand in vedere calitatea hartiei. Iar cine spunea ca a trimis prima data si ii tot vin retete fara sa fi comandat, trebuia sa cititi bine, ca spunea clar ca vin in fiecare luna odata cu prima comanda si ca poti renunta telefonic la ele. Asa ca ei cam sunt acoperiti la capitolul asta, ar trb sa incercati sa vb cu ei, ca sunt indreptatiti sa va dea in judecata si mai mult ca sigur vor avea castig de cauza.
    O zi buna si spor la adunat retete sau la ce vreti voi! 🙂

  25. state gheorghita spune:

    la ultimul pachet m-ati acuzat ca sunt restant cu o factura.spuneti-mi din ce luna este cea neplatita.eu am platit mereu la timp.nu mai incercati asa ceva ca intrerup colaborarea cu voi, si mi-ar pare rau.mai bine cautati toate platile ca sunt la zi mai putin ultima pe care o sa o platesc joi pe 12.03.2010

  26. daniela spune:

    doamna state, eu am un simplu blog, nu fac parte din redactia volumului. cel mai bine este sa rezolvati aceasta problema la telefon, mai ales ca este una delicata. poate ca acest comentariu nu va fi citit de cei vizati de dumneavoastra, dar la telefon sigur veti gasi o solutie!

  27. state gheorghita spune:

    multumesc pentru sfat doamna, dar eu sunt barbat, bineinteles ca nu stiati

  28. daniela spune:

    domnule state, mii de scuze! chiar vazusem adresa dv de e-mail si ma gandeam ca eu am un prieten gigi istrate, dar nici prin cap nu mi-a trecut ca e vorba de un domn si nu de o doamna, mai ales ca e un album de retete. e drept ca barbatii sunt bucatari iscusiti, dar am scapat din vedere acest lucru. spuneti-ne va rog, ati experimentat retetele? daca sunteti amabil, ne puteti povesti si cum ati solutionat problema cu banii, poate ii va ajuta si pe ceilalti care se afla in situatii similare.va multumesc!

  29. adi spune:

    niste tepari astia! pacalesc lumea.
    iti da unu la inceput gratis sau aproape gratis iar intr-un formular acolo pe spate scrie „daca vreti sa nu mai primiti ne anuntati!” cum adica? de ce nu scrie daca vreti sa mai primiti sa ne anuntati!? ce editura e asta care da marfa cu japca pe neatentia oameniilor? eu am vazut faza aia cu „ne anuntati” dupa ce am primit…si uite asa acum sunt dator la niste japcari.
    le trimit coletele inapoi si sa mi trimita cate amenintari vor, nu le dau nimic.

  30. Silvia spune:

    Eu primesc de la ei cate un pachet pe luna din 2007 (parca). Eu nu m-am simtit tepuita cu nimic. Am sunat mai de mult la ei ca sa actualizez adresa de livrare si sa mai intreb una-alta. Am vb cu o doamna care a fost foarte amabila.
    Mai am o prietena care nu mai dorea sa primeasca de la ei, a sunat si a spus ca doreste intreruperea colaborarii si asa a si fost. Fara alte scrisori sau costuri in pluc cum am citit mai sus.

  31. rebeca spune:

    salutare! O intrebare! nu stiti de unde as putea lua si eu aceasta carte de bucate.la ei am sunat dar nu pot sa imi trimita decat intr-o luna ceea ce e foarte mult ptr mine pentru ca plec din tara. ma ajuta careva? astept e-mailul voastru charis4jesus@yahoo.com

Lasă un răspuns

