primele gheturi

Prima dimineata alba. Un strat gros de bruma pe frunze, pe ierburi, pe masini si gheata peste baltoace. Am plecat cu un sfert de ora mai devreme la munca pentru a putea admira in voie peisajul.

blogbruma

Suntem obisnuiti sa mergem uitandu-ne in jos, cu gandul departe. Ne facem calcule, ne zbatem creierii cu vreo problema pe care o avem de rezolvat. Nu mai observam natura, nu mai suntem atenti la detalii, nu ne mai bucura micile schimbari. Cati oameni or fi dat importanta hainutelor albe de pe firele de iarba? Pe strada am intalnit persoane care intorceau privirea curioase sa vada la ce ma uit.  S-au straduit sa gaseasca ceva atractiv, dar…acolo nu erau decat frunze si buruieni…Asa ca si-au vazut de drum dezinteresati :))

bloggheturiPrivind gheata de pe baltoace mi-am amintit cu ce bucurie ma trezeam in diminetile de iarna ca sa vad florile de gheata de pe geam. Stateam ore intregi si admiram formele ciudate (eram un copil perseverent, recunosc). Ce-i drept, nici nu aveam la ce altceva sa ma uit. Doar duminica la Racheta alba si la Arabela. Asta mi-a dezvoltat probabil latura sensibila.

Lasă un răspuns

