reclama sau anti-reclama

Pe site-ul unui hotel scrie:  „Sejurul in hotelul nostru va va oferi experienta unor servicii iresponsabile, asigurate de dotarile la standard european, singurele dotari de acest nivel care se regasesc la o unitate de cazare din Delta Dunarii”. Iti mai vine sa te cazezi acolo? Unele persoane mi-au spus ca da. Ok, sa nu facem din tantar armasar. M-am amuzat totusi la gandul ca ai vrea sa-ti exprimi o nemultumire fata de serviciile acordate si te trezesti ca ti se spune: „Cucoana, ai citit anuntul? Servicii iresponsabile! Asta ai vrut, asta ai primit!” .

Nota: in urma sesizarii a fost schimbat textul, asa ca puteti apela cu incredere la serviciile hotelului, sunt…”ireprosabile”. Felicitari!

Acum mi-am adus aminte si de alta faza haioasa. Pe o poarta dintr-un cartier marginas scrie:

„primim in gazda porci      

  de vanzare”

Colegul meu cand a vazut asta mi-a recunoscut: „am si eu un porc in gazda, si anume unchiul meu”.

Lasă un răspuns

