marti 13, brrrrrr

Cum sa nu iti incepi ziua cu fiori? De la intrarea in institutie si pana la etajul 8 s-a auzit numai „azi e marti, e 13” . Si ce ar fi asa deosebit? Povesti in jurul meu: „eu m-am despartit de iubitul meu pe 13, mie mi s-a imbolnavit mama intr-o zi de 13, eu am cazut intr-o canalizare intr-o zi de 13, etc”. Nu te face sa zambesti? De parca despartirile s-ar intampla numai pe 13. Sau despartirile din celelalte zile ar durea mai putin. Daca spui doar „M-am despartit de iubitul meu”- ei, banal, se mai intampla. Dar daca spui „M-am despartit de iubitul meu intr-o zi de marti, 13”- wow, ce fatalitate!

Eu nu am nimic special pentru ziua de 13. Cred ca sunt superficiala. Nu am retinut data cand m-am despartit de fostul iubit si nici ziua cand s-a imbolnavit mama.

Iar azi…am intarziat la serviciu, dar mi s-a mai intamplat asta, deci nu e de la 13,  am fost sa-mi platesc intretinerea si era inchis, dar asta se intampla frecvent, si altceva…rutina…

2 Responses to marti 13, brrrrrr

  1. iulia spune:

    pentru mine e o zi normala…nu sunt deloc superstitioasa…la unii e o zi cu noroc 😀

  2. Alexandra spune:

    Eu ieri pe 13 si marti am plecat la drum…dar bunicamea nu ma lasa sa plec..dar mi-a iesit totul bine..doar niste mici probleme si-au bagat nasu..

Lasă un răspuns

