barajul vidraru

Barajul si Lacul Vidraru trebuie neaparat vizitate. Impresionanta este atat constructia cat si privelistea din apropiere. Mi-a fost foarte greu sa aleg „cateva” poze- semnificative zic eu. Le-as fi publicat pe toate 100 dar as vrea sa-mi mai ramana ceva spatiu pentru alte postari :).  

barajul-vidraru

Totul este grandios la Vidraru, sobru, de neclintit. Constructia barajului a durat cinci ani. Eforturi laudabile.

Peisajul este de o frumusete emotionanta, ametitor chiar, strajuit cu  devotament de Statuia Electricitatii.

Inchei, pentru ca am tendinta de a face abuz de superlative.

One Response to barajul vidraru

  1. […] Dupa ce am vizitat Cetatea Poienari am dat o fuga pana ala Barajul Vidraru. S-a inserat repede, asa ca nu ne-am bucurat prea mult de grandoarea acestuia. Dupa […]

Lasă un răspuns

