primii ghiocei

Am avut un sentiment foarte placut cand, uitandu-ma in gradina mamei (adica acel 1 mp de pamant din fata ferestrei noastre de la parter) am observat ca mi-au inflorit ghioceii. Unii dintre ei sunt adusi de mine de la padure, anul trecut in februarie. I-am cules cu pretul sanatatii, evident, pe un ger de -4 grade. Mi-au inghetat mainile si nasul si am fost racita cateva zile. 

 E drept ca bucuria „primilor ghiocei” o resimt dintotdeauna. Dar acesti ghiocei ii simt mai aproape de sufletul meu si ma entuziasmeaza cu atat mai mult. Avand in vedere ca s-au grabit sa infloreasca …cred ca sentimentul e reciproc. Imi consider rasplatite eforturile! 

Si cum sa nu-i iubesti, iata ce delicati sunt:

ghiocei 

 

2 Responses to primii ghiocei

  1. iulia spune:

    foarte frumosi ghioceii… 😀 esti foarte mandra de ei 🙂 si merita…sunt scumpi:*

  2. d3m3ntzial spune:

    Sunt superbi ! Mereu ma incanta gingasia lor si sunt fascinat de mirosul lor pur.
    Frumoase poze !

Lasă un răspuns

