lasagna si legenda bucataritului

Va intrebati cum se gateste o reteta de sambata pana joi? Uite asa:

Sambata trecuta am descoperit o reteta de Lasagna care mi-a atras atentia, pe un blog foarte drag mie. Ma stiti doar. Sunt curioasa si experimentez tot felul de ciudatenii. Duminica m-am hotarat sa o incerc. Am pregatit-o prima data pe mama (sa nu aiba vreun soc daca ma vede in bucatarie). Luni m-am laudat la toate cunostintele ca voi gati. Marti mi-am cumparat ingredientele dar cand am ajuns de la serviciu aveam casa plina de praf si de ciment (reparatii la o conducta). M-am apucat de facut curatenie iar mama s-a pus pe gatit (cartofi la cuptor- iami-iami! si gratar de porc- bleah!). Am amanat misiunea „lasagna” pe miercuri. De suparare, am baut laptele din reteta iar dimineata mi-am facut un sandwich mare cu cascaval. Miercuri, in drum spre casa mi-am cumparat la loc ingredientele. Draga mea mama, bine intentionata (crezand probabil ca fara un imbold nu ma voi apuca in veci de gatit) mi-a fiert foile de lasagna. Mentionez ca aceste foi se folosesc nefierte. Alta zi pierduta.  

Si asa, a venit joia norocoasa.

lasagna1

 

Lasagna a iesit foarte buna. E o mancare fina, scumpicica, mai mult de ocazii speciale (de zapacit iubitul, de exemplu). Reteta o gasesti chiar si pe cutiile de foi de lasagna.

Sfat:

  • sa nu te intimideze foile de lasagna foarte tari, chiar se folosesc nefierte!!!! la cuptor se fac delicioase, iar partea de sus ramane crocanta.
  • ideale sunt tavile dreptunghiulare, mai inaltute, pentru ca astfel foile de lasagna se incadreaza foarte bine  (eu nu am gasit-o pe a mea, asa ca am facut intr-un bol).
  • cand faci sosul Bechamel amesteca tot timpul, altfel se lipesteeeeeeee

In rest, totul e usor si placut de facut. Pofta mare! 

Lasă un răspuns

