lacul ciuperca tulcea

Procesul de ecologizare a Lacului Ciuperca este in deplina desfasurare. Nu stiu cum au decurs lucrarile, cum avanseaza sau in ce stadiu se afla. Eu va provoc sa ne amintim Lacul cu ce avea el mai frumos. Sunt convinsa ca la finalul proiectului va arata mult mai bine. Pana atunci, cateva poze din 2007:ciuperca

Mi-am adus aminte de aceste imagini deoarece maine ma duc la „vanatoare” de poze cu lebede undeva pe langa Mineri-Tulcea.  Sper sa ma intorc cu trofee demne de aratat.

Mai postez o fotografie dintr-o plimbare prin Parcul Titan, Bucuresti, fara nicio legatura cu Lacul Ciuperca, doar ca ratele din imagine imi sunt foarte dragi….

rate

2 Responses to lacul ciuperca tulcea

  1. iulia spune:

    ce dor imi e de tulce…de ciuperca…de voi!!!:*

  2. adelina spune:

    ce dor imi este de tulcea …deabea asta sa plek din italia si sa merg aksa in tulcea

Lasă un răspuns

