valea siriului

Drumul dinspre Galati spre Intorsura Buzaului este foarte pitoresc. Daca te opresti la Valea Siriului ai parte de un peisaj foarte frumos. Lacul inconjurat de stanci, barajul si alte cateva obiective atractive te vor retine in zona. Eu am fost in trecere prin Valea Siriului, insa n-am rezistat sa nu opresc masina (intr-o zona interzisa, ce-i drept)  si sa admir zona.    valea-siriului

2 Responses to valea siriului

  1. angik spune:

    minunat data viitoare sa ne ei si pe noi ,daca nu cand o sa mergem la doi iepurasi…..

  2. iulia spune:

    ma uit si nu-mi vine sa cred ce minunatie de tzara avem… poate am sa ajung si eu sa ma plimb atat 😀

Lasă un răspuns

