pasiune periculoasa

Cand ma apuc de pozat, uit pe ce lume ma aflu.  As putea sa stau o ora in fata unei floricele, a unui copac, etc. si sa-i fac zeci de cadre. Sunt atat de absorbita de ceea ce fac incat pierd contactul cu realitatea. De multe ori oamenii se uita lung ca sa inteleaga ce fac acolo, dar le simt prezenta si privirea intrebatoare, fara sa-i „observ”. De obicei curiosii nu indraznesc sa ma intrebe ceva, iar eu stiu prea bine ca aparatul foto atrage atentia. De doua zile patesc insa ceva…hai sa-i spun amuzant.

Pozam porumbeii „evantai” (am un articol despre ei) din fata blocului meu. Dupa vreun sfert de ora cred, o doamna m-a intrebat daca vreau sa-i fac vreo reclamatie vecinului care este proprietarul porumbeilor. Doamne fereste! Pai eu ii admir in fiecare zi (trec pe langa ei cand vin de la serviciu si ma opresc cateva minute sa-i vad) si sa-i fac reclamatie???? Gestul meu a fost interpretat gresit. Ma opresc si ii fotografiez pentru ca imi sunt dragi, nu ca m-ar enerva ca fac mizerie. Si nici nu sunt invidioasa ca vecinul are iar eu nu!  

Astazi pozam floricelele dintr-un arbust si ma minunam cum au putut sa creasca din crengute care par uscate. Un domn in varsta a trecut pe langa mine uitandu-se insintent in urma. La coltul strazii, adica la vreo 50 m, s-a oprit uitandu-se in continuare si dand din umeri. N-a rezistat tentatiei si s-a intors. M-a intrebat putin iritat „Ce faceti domnisoara?” Mie imi displac insistentele si i-as fi raspuns „Bine, mersi, dumneavoastra?”, dar varsta inaintata a domnului si dorinta mea de a scapa de sacaieli m-au facut sa-i raspund la obiect „Fotografiez”. Nemultumit de raspunsul vag, domnul a continuat  „Ce fotografiati, ca eu sunt locatar aici. Le folositi impotriva noastra?” M-a amuzat. Nu ma asteptam sa-si faca astfel de griji. Credeam ca e doar curios, dar el isi apara teritoriul. „Fotografiez floricele pentru albumul personal”. Multumit de raspuns, dar vadit contrariat, domnul si-a vazut de drum la cumparaturi.

Asadar aparatul foto impacienteaza locatarii. Pana acum am avut parte de reactii civilizate, dar poate imi iau vreo bataie daca ma apuc sa fotografiez floricelele de la poarta vreunui vip din Tulcea… 

Sunt pasnica!!!! Daca ma vedeti la poarta,  sa stiti ca nu ma intereseaza curtea dumneavoastra, doar florile din ea.

daniela-tile1 

daniela1-tile

   

2 răspunsuri la pasiune periculoasa

  1. d3m3ntzial spune:

    aceeasi, ca intotdeauna🙂

  2. iulia spune:

    =))) prin ce treci ca sa faci o poza la niste floricele… super pozele cu tine,mai multe nu se pot pune?:D

Lasă un răspuns

