mahmudia

Sa nu refuzi o plimbare la Mahmudia, daca ti se ofera ocazia. 

Faleza din localitate este superba. O plimbare pe malul Dunarii te va relaxa cu siguranta.

faleza1 

Hotelul Mon Jardin cred ca este „perla” Mahmudiei. Cea mai frumoasa constructie. Piscina ii da un aer exotic. Te face sa te indragostesti de acest loc. Poate vei pati si tu asta. Mie nu-mi mai venea sa plec de pe terasa.  

mon-jardin

Cariera din Mahmudia, atat de renumita, este cam departe de oras si daca vrei sa o vizitezi, iti trebuie fie o masina foarte proasta, fie una foarte inalta. Noi nu am avut nici una nici alta, asa ca am regretat…

cariera1

Gospodariile din Mahmudia sunt in general frumos amenajate.

la-curte1

Si Bobi m-a impresionat. E un catelus mic si jucaus. Nu mai retin cum il cheama, l-am botezat si eu Bobi. Nu ca e dragalas?

bobi

Daca esti adepta/ul miscarii, te poti plimba pe dealul din apropiere. Am inteles ca panorama este deosebita (asta inainte sa-ti lasi iubitul sa pape gratar, ca dupa aia, sigur nu mai vrea sa te plimbe!!!). Cu proxima ocazie voi avea cu siguranta poze si de pe deal🙂. Deocamdata, doar o imagini de la distanta…dealul

6 răspunsuri la mahmudia

  1. iulia spune:

    asa piscina,,,si catel…si frumuseti sa tot vizitezi…😀

  2. defta elena spune:

    buna ziua,
    nimic mai adevarat ca aceasta zona este minunata si merita vizitata dar as dori si eu sa stiu daca stii unde se afla cariera de piatra din Mahmudia si cu scuzele de rigoare ca nu a fost un raspuns la subiect
    iti multumesc si iti doresc o zi buna!

  3. daniela spune:

    elena, inainte sa intri in Mahmudia este o placuta cu „bine ati venit”. daca vii dinspre Tulcea, faci dreapta (pe o strada asfaltata). daca vii dinspre centrul localitatii, faci stanga. mergi pe strada, paralel cu dealul. vei vedea un drum pe camp, in dreapta. este foarte rau, cu multe gropi. drumul te duce exact la cariera.

  4. Buna ziua,
    Candva am lucrat la Exploatarea Miniera Mahmudia.Oare cum se numeste acum? V-as ramane indatorat de raspuns,deoarece am nevoie de adresa aceasta pentru niste adeverinte necesare la stabilirea pensiei. Cu stima si consideratiune,CALI UNGUREANU ,CURTEA DE ARGES.
    P.S.Am amintiri foarte frumoase despre Mahmudia si cred ca si ea are caci nu am stat chiar degeaba prin aceasta asezare.Cu bine si cu sanatate.

  5. Va multumesc pentru neraspunderea la mesaj. Ma bucur ca nu v-am cunoscut.Ma bucur ca nu o sa vreau sa va cunosc. Nu- mi plac prostii si infatuatii(Chiar daca au blog…)

  6. daniela spune:

    nu cred ca am gresit cu nimic fata de dvs. eu nu am cum sa stiu raspunsul la intrebare, dar am publicat comentariul tocmai pentru a va raspunde altii. sincera sa fiu, cred ca va razbunati pe cine nu trebuie, iar insinuarile dvs nu isi au deloc rostul.

Lasă un răspuns

