un fel de musaca

Trec printr-o perioada foarte grea. Mama e mai tot timpul plecata pentru ca sor`mea, profesoara fiind, ii tine si orele unei colege care a nascut. Asa ca ma lasa fara mancare.

Azi aveam directive stricte: „ai cartofi fierti si carne tocata calita cu ceapa verde, fa ceva din ele!”. Aiurea. Iar la cratita! Ok. M-am prins, mama mi-a declarat razboi iar eu am inceput lupta pentru supravietuire.

Dupa ce mi-a trecut bosumflarea, am pisat cartofii in bolul meu de sticla. Am pus sare si cativa fulgi de unt deasupra. Apoi am pus carnea tocata calita cu ceapa verde.

musaca

 

Am batut trei oua cu sare, 1 cutiuta de smantana si cateva fasii de cascaval si le-am turnat peste cartofi si carnea tocata.

sufleu2

 Am lasat 30 min la cuptorul cu microunde. Asa arata la sfarsit:

sufleu3

One Response to un fel de musaca

  1. iulia spune:

    dumnezeule ce bn arataaa, sigur si la gust e a fel de buna!!!!!!!

Lasă un răspuns

