ninge iar, ninge iar

Dimineata am avut o surpriza cand am iesit afara. Vreme calduta si o ninsoare ca in povesti.

la-iesire

Drumul a devenit rapid foarte alunecos:

drum1

Am ales sa merg prin parc:

parc

Si am surprins detalii:

detalii-din-parc

 Multe detalii:

detalii1

pin

Va mai amintiti statuile de pe Lacul Ciuperca?

statui1-tile

 Pentru a ajunge la serviciu traversez peronul garii

peron

Un cutu uimit si el ca toata lumea cand ma vede ca fotografiez calea ferata:

cutulica-tile

Cateva barci care se „odihnesc” pe malul Dunarii

barci-tile

Prin jurul cladirii in care se afla biroul

pe-la-munca

Priveliste de la etajul 8

de-la-etajul-81

Si apoi, la munca!

2 răspunsuri la ninge iar, ninge iar

  1. angik spune:

    MULTUMIM NE-AI DESCRETIT FRUNTILE, NOI TE INTELEGEM….oare cum e la munte acum?…cand ma gandesc cred ca vreau liber si…..

  2. just_me_cryss spune:

    SUPERBE peisajele…mi-a spus mama ca a nins ca in povesti, dar n-as fi crezut ca a fost chiar asa frumos🙂

Lasă un răspuns

