meniul indragostitilor-panna cotta

De Ziua Indragostitilor: lumanari, flori, sampanie, o prajiturica minune si multa multa pasiune.

prajiturica-indragostitilor

Reteta de prajiturica este foarte simpla. Am luat-o de pe blogul Mirelei, pe care o apreciez eu atat de mult. Ea a luat-o de pe blogul Laurei…?!? Oricum, circula…Mersi fetelor, e delicioasa si surprinzator de usoara.

  • 300 g smantana (mai lichida, nu foarte grasa, eu am folosit Tnuva)
  • 300 g lapte
  • 150 g zahar
  • 4 lingurite de Irish Cream sau orice bautura alcoolica asemanatoare
  • 1 pliculet si jumatate gelatina
  • zmeura- congelata sau proaspata daca ai (sau orice alt fuct rosu sau orice dulceata iti place tie)

Lasi la inmuiat gelatina in laptele rece.

Intre timp, amesteci smantana cu zaharul si le incalzesti la foc mic, amestecand continuu pana se topeste zaharul (atentie sa nu ajunga la punctul de fierbere! pentru ca se taie). Lasi apoi deoparte craticioara.

Se pune la incalzit laptele cu gelatina pana cand aceasta se topeste. Amesteci continuu si esti atenta sa nu inceapa sa fiarba. La sfarsit adaugi bauturica.

Se amesteca smantana cu laptele si se toarna in forme (de preferat cat mai haioase).  Deja stii ca formele trebuie clatite in prealabil cu apa rece pentru a fi usor de rasturnat. Compozitia este lichida rau, dar stai linistita, se va coagula. Dupa ce continutul formelor se raceste, le pui la frigider o noapte.

Mai ai de facut doar sosul de zmeura. Adaugi peste fructe zahar cat crezi tu ca iti este pe plac si fierbi pana cand sosul devine grosut. La sfarsit eu am strecurat sosul de seminte prin strecuratoarea de ceai, pentru ca nu imi placea cum arata. 

A doua zi rastorni formele pe farfurie si-ti lasi imaginatia si talentul sa lucreze pentru a orna prajiturica. Crede-ma, e… d e l i c i o a s a!!!!!!!

Eu am cautat o forma de inimioara, avand in vedere evenimentul pentru care am pregatit delicatesa. Nu am gasit, asa ca am folosit cescute de cafea. Dar ca sa raman in tonul zilei, am desenat inimioara din sos de zmeura.

Prajiturica se numeste Panna Cotta si mi-a mai iesit o portie marisoara:

panna-cotta1-tile2

2 răspunsuri la meniul indragostitilor-panna cotta

  1. iulia spune:

    waw tu chiar esti indragostita daca faci asa ceva iubitului tau…😀 eu nu as avea rabdare😛 super frumos :*

  2. angik spune:

    CE FRUMOASA E DRAGOSTEAAAAAAAA……

Lasă un răspuns

