leapsa anilor din urma

Ai mai rasfoit in ultimul timp albumele de fotografii? Fotografiile alb-negru pentru care chemau parintii fotograful din centru. Am avut o surpriza sa vad ca ale mele deja s-au ingalbenit. Si doar nu sunt chiar asa…vechi! 🙂Ideea mi-a venit de la o leapsa vazuta pe un blog. Asa ca o dau si eu mai departe, lui Dan Brasov. Iata ce a iesit din scaner:

1979 -1 an- bebe la bunica, la Onesti. Pasiunea pentru fotografie cred ca o mostenesc de la ea. Bunica ne aranja in haine de sarbatoare, ne dadea cu apa de colonie si chema fotograful „sa ne traga in poza”.

bebe-la-bunica

6 ani- soim al patriei. Gradinita mi-a placut doar in saptamanile cand aveam ore dupa-amiaza.

2-soim-al-patriei-tile

Mos Craciun nu mi-a inteles scrisul in acel an. Ii cerusem o masinuta iar el mi-a adus o papusica.

cadoul-mosului-tile

7 ani- am cravata mea sunt pionier. Nu stiu cate fete isi amintesc pantofii de pionier. Erau oribili, nu i-am suportat niciodata si imi era asa rusine sa-i port. In poza de mai jos sunt foarte mandra pentru ca numai ce observasem ca si colega mea mai mare avea acelasi gen de pantofi. Legat de cravata de pionier imi amintesc ca o aveam mereu legata, pentru ca ii pierdeam inelul.

5-am-cravata-mea-tile 10 ani- absolvirea clasei a IV-a. Apropo, inelul de la cravata l-am imprumutat de la o colega.

3-elev-eminent-tile

11 ani- In vacantele de vara abia asteptam sa merg la bunici. Mai ales dupa ce s-a nascut Iulia. Uite ce draguta era:

4-cu-flori-tile

12 ani – In Tabara Voinesti. Am avut o suferinta foarte mare atunci, pentru ca mama mi-a conditionat plecarea in tabara: „ori te tunzi, ori stai acasa!”. Eu adoram parul lung. Am raspuns santajului si am renuntat la plete. Colegele mele au patit la fel, asa ca toata lumea ne confunda cu o tabara de baietoi.

lastscan5-tile1

In primul an de liceu ma straduiam- ca orice adolescenta- sa par mai mare, deoarece aveam un grup de prieteni cu 4-5 ani mai in varsta ca mine.

eu-tile1

17 ani- majoratul unei colege de clasa. Langa mine este un coleg care semana cu Riky Dandel. Si…pazea! In a XII-a purtam ochelari!

majorat-adina-tile

18 ani in octombrie. Am facut o petrecere in familie. Eram mult prea emotiva sa suport ideea de a fi gazda a 20 de invitati. Ca de obicei cand am nevoie de sustinerea ei, scumpa mea sora imi dadea indicatii cum sa tai tortul:

18-ani-tile

1997- La absolvirea liceului simteam nevoia sa fac o schimbare: o tunsoare scurta si o vopsea roscat acaju m-au ajutat sa arat total diferit. Mi-a placut noul look. absolvire-colegiu

In cateva luni, mi-am schimbat iar lookul: o tunsoare oribila, fara vopsea:pui-tile

1998- anul I la facultate, la Galati. 

anul-1-de-facultate-tile

1999- Eclipsa de Soare am vazut-o la Mamaia, pentru ca in Tulcea se vedea doar partial. Sentimentul a fost ciudat de placut.

eclipsa-tile

Cea mai buna prietena din facultate, Elia ura pisicile.

elia-tile

In Galati am prins cateva ierni asa de bogate in zapada, ca nu mai trecea bacul spre Tulcea, astfel ca am ramas blocata cateva zile fara mancare si fara bani. Viata de student!

zapezi-tile

2000- inca mai aveam o minte de copil (nu ca acum as avea altfel). Imi placea sa ma joc cu verii mei si ne deghizam in tot felul de aratari. Asta e poza mea preferata. Erau asa de mici si receptivi la orice nebunie. Acum sunt mai inalti ca mine. Uite cata inocenta:

verii-mei-tile

2002- La absolvirea facultatii

la-absolvire-tile

2003- m-am angajat si lucrez in aceeasi institutie si in prezent. n-am poze de la angajare.

Am o poza din 2005, de la un curs. Din 2005 incep fotografiile digitale. mare diferenta! Iubesc tehnologia.

curs-sinaia

Si una mai putin oficiala, intr-o excursie la manastirile din Tulcea.

2005-tile

2007- a doua zi dupa casatoria Eliei am vizitat Gradina Publica

2007-tile

2008- domnisoara de onoare la nunta Florentinei, o alta buna prietena din Galati.

2008-tile

Si am ajuns la prezent.

8 Responses to leapsa anilor din urma

  1. iulia spune:

    =))) ce mici eram…broscuta si barzoi:)) imi aduc anminteee,,, si inca ceva:D tricoul ala cu floricele e la mine:D

  2. iulia spune:

    si bunica ce tanara era… 😛 ca la 18 ani =)) glumesc

  3. iulia spune:

    da si tu ce mica erai=))

  4. daniela spune:

    te uimeste, nu?

  5. angik spune:

    foarte frumos….sa ne mai incanti si cu altele…..mi-a placut

  6. […] primit o leapşă faină din partea unei amice . Această leapşă are ca subiect postarea unor fotografii care mi-au […]

  7. daniela spune:

    Dan nu a vrut sa lase linkul catre articolul lui. Vi-l dau eu, dar sa nu ma spuneti 🙂 are cateva poze care merita vazute!
    http://www.danbrasov.ro/index.php/2009/02/26/leapsa-anilor-din-urma/

  8. daniela spune:

    ba lasase link, dar n-am vazut. sorry

Lasă un răspuns

