scuze, din neatentie

Ti s-a intamplat sa faci ceva stanjenitor din…neatentie? Eu numai ce am facut una. Am atasat intr-un email pentru un coleg o poza…total neinspirata. Am observat cand am verificat mesajul in „sent”.Zau, ce poti sa  intelegi daca cineva iti trimite un mesaj intitulat „Tu” si ataseaza o poza cu o papadie? E ca si cum ti-ar transmite „esti un c…uru gainii!” Intentia a fost sa atasez cateva poze ale colegului langa o masina care ii placuse foarte mult, dar… n-a iesit prea bine.

papadie

Un răspuns la scuze, din neatentie

  1. iulia spune:

    =)) si ti-a mai zis ceva cand a vazut poza si msg-ul? =))

Lasă un răspuns

