tarta de carne pentru mic dejun

Tarta de carne adaptata dupa tarta de mere. Este foarte buna pentru micul dejun pentru ca se pregateste repede si e consistenta. Eu am pregatit-o cu ce aveam la indemana, prin frigider.

  • cateva bucatele de carne prajita (cred ca merge mai bine costita, bacon sau sunca presata)
  • cateva feliute de cascaval
  • unt
  • 2 felii de gogosar in otet (sau 1 castravete mic in otet)
  • 3 oua
  • un praf de sare
  • 2 linguri de faina
  • 1 varf  de cutit de praf de copt

Am pus intr-un bol cativa fulgi de unt aruncati colo si colo. Am taiat bucatele de carne mici si le-am asezat ordonat in vas, peste unt. Am pus peste ele feliile de cascaval. Peste cascaval am taiat gogosarii.

Separat am batut ouale cu sare, faina si praful de copt. Amestecul l-am turnat in bol, peste ingrediente. Am pus vasul 10 minute la cuptorul cu microunde.

Ornezi cu ce vrei. Eu sunt putin racita, asa ca am ornat cu ceapa, ca tot am zi libera azi. Pozele sunt asezate in ordine inversa. E foarte bun.

tarta-de-carne-tile

 2 bucatele de tarta, o cafea si o portocala si gata micul dejun! Pofta buna.

One Response to tarta de carne pentru mic dejun

  1. iulia spune:

    asta am sa fac si eu maine ca e foarte usoara reteta si sigur imi iese 😀 mai ales ca arata suuuper …

Lasă un răspuns

