merele copilariei- sa militam pentru „normal”

Marul copt iti aminteste de iernile geroase din copilarie, cand puneau parintii sau bunicii pe soba jumatati de mere umplute cu dulceata. Sau felii de gutui…iami iami. Daca tot sunt adepta micului dejun facut rapid, azi am mancat un mar copt cu unt si dulceata de visine. Bun tare.

mar-copt-tile

M-am hotarat sa postez acest articol dupa ce am citit intr-o revista o reteta cu vreo 5 feluri de branza de care nu am auzit si „tofu”. Nu stiu daca 5% din gospodinele care citesc revista vor experimenta aceasta reteta. Ma enerveaza groaznic ingredientele si retetele de fitze. Astea sunt bune pentru restaurante, nu pentru gatitul de zi cu zi. O femeie care da 2 lei pe o revista in nici  un caz nu va fi impresionata de retetele fistichii. Ea vrea doar diversitate nu sa-si chinuie creierul.

Un mesaj pentru redactie: Dati-ne retete cu ingrediente normale, pe care le gasim in casa si in piata!!! Scapati-ne de rutina zilnica a gatitului propunandu-ne alte mancaruri, nu ingrediente de pe alta planeta!!! Dupa ce ca abia avem timp de gatit, ne mai ia si 40 de minute sa cautam pe net fiecare ingredient pe care il folositi!!

Sper ca mai sunt si alte persoane de acord cu ceea ce spun. Poate nu sunt in trend, dar eu ador retele simple, clare.

De aia am postat reteta mea de mar copt, pe care sigur nu ai mai experimentat-o de mult si sigur ai in casa ingredientele pentru ea!!! Simplu si delicios!

2 răspunsuri la merele copilariei- sa militam pentru „normal”

  1. iulia spune:

    mar copt?interesant …is bune?:D

  2. iulia spune:

    😀 retetele astea…offf nu ma pricep eu prea bn dar daca mai citesc si una intortocheata…e clar nu-mi mai iese nimica =)) :))

Lasă un răspuns

