martisor

1 martie – martisoare. Tarabele au fost pline de tot felul de modele. Greu de ales. Comerciantii se declara multumiti „nici nu ne asteptam sa mearga asa de bine afacerea in an de criza”. Astazi oferta a fost slabuta, vanzatoarea explicandu-mi ca „nu mai am marfa, tot ce am avut am vandut pana ieri. Acum mi-au mai ramas putine, doar astea”. Am rugat-o sa-mi dea voie sa fac o poza: „mai Daniela, eu nu mai am cu ce sa ma laud, uite fa o poza la colega ca are taraba plina”. Ok. Colega a refuzat sa apara in poza si mi-a promis o bataie daca o dau la ziar. Eu sunt om pasnic, am luat-o drept o gluma.   

martisoare

Eu am ales: martisoare pentru pitici (se lipesc pe frigider)

martisor-tile

si pentru mamici (se lipesc la suflet).

un-martisor

6 Responses to martisor

  1. Argintviu spune:

    Faci treaba buna…pe blog…mie imi place.;)

  2. omuldinumbra spune:

    Vine ,vine …Primavara…..si natura revine la viata

  3. iulia spune:

    dana…ma crezi ca anul asta nu am gasit in oras sa cumpar un martisor si sa-mi placa???nu stiu dar nu mai sunt la fel… 😦

  4. daniela spune:

    pai de ce nu ai confectionat unul? nu cred ca ai intrat in pana de idei. cand erai mica imi faceai felicitari de ziua mea. cred ca mai am una prin albumele foto. o voi cauta.

  5. iulia spune:

    =)) ce tare eram..acuma…m-am lasat pe lenevit 😀

  6. angik spune:

    hei tu cel din umbra nu mai sta ascuns… a venit primavara… a iesit soarele „si natura revine la viata” comenteaza te rog mai des sa ne dai startul.
    pacat la atatea intrari asa putine comentarii doar ai laudat „blogul”

Lasă un răspuns

