martisoare de pitici

Doua martisoare confectionate „acasa”. Flori din hartie creponata, asezate intr-un cosulet facut din ambalajul unei bomboane si o buburuza din coaja de nuca. Daca va simtiti inspirati, va urez spor la treaba. 

martisoare2

4 răspunsuri la martisoare de pitici

  1. iulia spune:

    ce super sunt…nu ma mira deloc…te pricepi la inventii…:)

  2. daniela spune:

    iulia vroia sa spuna ca ma pricep la inovatii. insa martiosarele din imagine nu sunt facute de mine, ci de colegele mele de la crese. le-au adus la directie pentru a fi admirate. eu le-am facut poze pentru a fi admirate si de cititorii mei. cateva zile am avut si pe avatarul de la mess o poza cu martisorul buburuza. unul dintre prietenii mei m-a asigurat ca voi primi donatii pentru cresa daca voi continua asa!:)

  3. vasi spune:

    nu ar fi rau sa primesti acele donatii…dar la criza in care ne scaldam…nu prea vad….dar copilasii sunt inventivi si cand e criza …k daca nu ar mai exista si gingasia copiilor..nu stiu ce ne am face.

  4. @lex@ndr@ spune:

    super martisoare mz pt idee

Lasă un răspuns

