8 martie

La multi ani doamnelor cu ocazia zilei de 8 Martie. Sper ca v-au rasfatat iubitii astazi (si in fiecare zi, evident). Eu va indulcesc cu o prajitura pregatita special pentru acest eveniment minunat. La noi petrecerea s-a tinut in seara precedenta, asa ca prajitura a fost deja papata:

Reteta o gasiti in articolul „Tiramissu”.

Si o urare sincera:

buchet-8-martie-tile

4 răspunsuri la 8 martie

  1. vasi spune:

    prajitura arata f bine..nu stiu cu ce ai colorat snurul martisorului..era sau nu comestibil????

  2. daniela spune:

    doamna vasi, punctele rosii ale firului de martisor le-am obtinut combinand picaturi de ceai concentrat de fragute cu frisca. sa explic si umorul acestei intrebari. inainte de a face tortul, am avut o discutie amuzanta cu d-na vasi. nu am gasit colorant alimentar si fiecare dintre noi venea cu o idee cat mai traznita de a colora firul de martisor: cerneala, tempera, acuarela sau pasta de pix! Legat de asta, ii transmit un mesaj iubitului meu: dragule, nici nu stii cat de aproape ai fost de o intoxicatie alimentara! Vorba ta, ruleta ruseasca e nimica toata!🙂

  3. omuldinumbra spune:

    E tare asta cu ruleta ruseasca…… de unde le scoti!?!

  4. daniela spune:

    am sursele mele de inspiratie…

Lasă un răspuns

