minune sub presiune

Cine numeste oala sub presiune „oala minune”, bine face. Odata ce ai gatit intr-o oala sub presiune nu-ti vine sa te mai intorci la cratita bunicii.  Avantajele pe care ti le ofera sunt de necontestat. Iata si o reteta minunata pe care am furat-o de la colegele mele

macrou-tile

Macrou in sos de rosii

Am luat o punga de macrou congelat (4 pesti, cam 2 kg) pe care mi l-a curatat si spalat mama. Am asezat frumos jumatatile de macrou pe fundul oalei. Am pus felii de la trei rosii congelate peste macrou si am turnat o sticla de 1 litru de suc de rosii cat sa acopere pestele si feliile de rosii. Am pus apoi sare cat m-am priceput, piper, cativa catei de usturoi batut. Am fixat capacul si am pus oala pe foc. Am tinut pe foc mic timp de 20 minute dupa primul fasait. Atat. A! Am uitat ceva: e D E L I C I O S! 🙂

5 Responses to minune sub presiune

  1. vasi spune:

    arata super …si gustul cred k e pe masura…felicitari ”mica gospodina”

  2. lili spune:

    am de comentat faptul ca aspectul este impecabil,iar prdusele de peste sunt cele mai gustoase si sanatoase…felicitari dragalaso….

  3. omuldin umbra spune:

    Buna,”mica gospodina” ;)….aranjament de restaurant … incantantator decorativ-vizual, apetisant gustativ-olfactiv…prima pereche de nervi cranieni s-au autosesizat la vederea „minunii”……
    Good job !!!

  4. daniela spune:

    ma supraestimezi

  5. iulia_bluekitty spune:

    ba nu te supraestimeaza…. 🙂 are dreptate

Lasă un răspuns

