fast food- „la tapa”

Mancam „spanioleste”. In cladirea Iberom, adica unde avem noi birourile, s-a deschis un fast food cu specific mediteranean (avand in vedere ca patronul cladirii este spaniol). Cum a inceput totul:

Mai intai a fost afisul, pe care l-am gasit intr-o dimineata lipit sub butoanele de la lift. Asta se intampla acum o saptamana.

afisul-de-la-lift-tile

Curiozitatea nu mi-a dat pace. Am citit pe internet ce este Tapa. In traducere libera, „tapa” inseamna „mizilic”, un fel de aperitiv, o mancare usoara.

Astazi s-a deschis vestita Taperia, la demisolul cladirii. Evident ca am vrut sa vad despre ce este vorba. Un loc dragut, intim, care mi-a amintit de mini-barul de la facultate. Accesul este permis doar persoanelor care lucreaza in cladire. Eu am ajuns mai tarziu, cand deja multi dintre colegii de cladire luasera micul dejun, asa ca am putut sa fac poze in voie, fara sa deranjez pe cineva ca-l filmez la masa.

servire

imprejur

Am priceput mai greu cum achiti contravaloarea mesei aici. Vor fi bonuri de masa cu o valoare de 10 lei, pe care le poti lua de la director. Bonurile au 10 casute si fiecare valoreaza 1 leu. Cand comanzi masa, se marcheaza pe bon valoarea acesteia, bifand atatea casute cate corespund pretului. Adica mananci de 4 lei, se bifeaza 4 casute. Fiind inaugurare, azi am avut bon gratuit:

bondemasa

Iata ce poti servi:

Mic dejun mediteranean- paine coapta cu sos spaniol de rosii si ulei de masline+ceai sau cafea, la pretul de 1 leu.

mic-dejun

Gustare- Paella (orez cu fructe de mare)+un pahar de vin alb, la pretul de 2 lei. Eu am refuzat vinul, asa ca m-a costat 1 leu. Am mai mancat si Tortilla (chestia aia mica de pe paine, cred ca sunt un fel de paste cu branza si cartof, ca un sufleu), la pret de 2 lei.

pranz

Paella se serveste doar joia, explicatia din meniu fiind ca provoaca dependenta daca e servita zilnic.

Dietele mediteraneene sunt pe gustul meu! Am auzit si alte pareri, ca orezul n-ar fi fiert (de fapt, asa se serveste, mai tare, pentru cunoscatori este un deliciu), ca fructele de mare sunt pretentioase si nu le poate tolera oricine, etc. Eu agreez ideea acestui meniu si mi se pare o initiativa laudabila.  

4 Responses to fast food- „la tapa”

  1. gabi stoker spune:

    misto
    parca e mai bine asa?

  2. vasi spune:

    e foarte buna ideea numai k noua ne trebuie timp sa ne obisnuim cu noutatile… e bine sa avem unde apela cand nu avem timp sa ne pregatim pachetel de acasa…si cu ocazia asta mai aflam noi retete culinare …imi place …

  3. lili spune:

    Bunutz si e super tare sa fie mancare aproape de serviciu…minunat..va invidiez in sensul bun al cuvantului.

  4. ma bucur ca idea pentru mancarea spaniola in Tulcea este asa de bine venit. Am hotarat deschis in orar mai mare pentru toate public in general si sambata si duminica de 06:00 pana la 20:00

Lasă un răspuns

