gunoierul de la jean bart

Gunoierul este o piesa care te pune pe ganduri. O idee indrazneata prezentata cu mult umor. S-a jucat in seara asta si merita sa fie vazuta.

afisteatru

Imagini din timpul piesei:

gunoierul

9 răspunsuri la gunoierul de la jean bart

  1. iulia spune:

    super…nu am mai fost la teatru de mult timp…la noi nu se fac..🙂 nu vine nimeni…

  2. Dan spune:

    Acest titlu spune multe despre conditia teatrului in aceste vremuri. Se pare ca se doreste schimbarea destinatiei acestei bijuterii a Dobrogei. Interese….interese….La romani tot ce e bun trebuie desfiintat.

  3. daniela spune:

    Dan, nu inteleg prea bine comentariul tau. nu stiu despre ce interese este vorba. piesa a fost foarte buna. cu „bijuteria Dobrogei” chiar m-ai bagat in ceatza, nu stiu la ce te referi…

  4. lili spune:

    sincer i-mi pare rau ca nu am vazut piesa…….

  5. Dan spune:

    Cri-cri-cri, toamna gri
    Acesta era articolul din 21.03.09
    Din septembrie, adio bani de salarii la Teatrul „Jean Bart”
    Se vede treaba ca la vremuri de criza economica de dragoste pentru cele ale culturii din cancelaria sefului Consiliului Judetean Tulcea, Victor Tarhon, nu prea este loc.
    Alocatia bugetara cu care s-a capatat anul acesta Teatrul ,,Jean Bart” este mai mult decât insuficienta pentru a tine activa institutia culturala pâna la Craciun.

  6. daniela spune:

    dan, chiar daca iti inteleg supararea, scopul articolului meu si al blogului in general este de a impartasi celorlalti ce vad si ce simt eu mai frumos. pentru polemici, rafuieli si sentimente negative exista alte mijloace: presa, televiziunea,alte bloguri, etc. intr-o lume dominata de certuri si necazuri, eu vreau sa ofer sansa cititorului meu sa se relaxeze. asadar, te astept cu ganduri bune…

  7. Dan spune:

    Absolut de acord cu tine. Eu doar spuneam ca teatrul Jean Bart este posibil ca in curand sa fie doar o amintire…si ar fi pacat.

  8. daniela spune:

    ar fi mare pacat. ne vom stradui sa ne bucuram de el atat cat va functiona si poate ca se va gasi o solutie ca bucuria noastra sa fie de durata.eu am vazut sala plina de fiecare data cand am fost la spectacole, deci teatrul are toata sustinerea din partea noastra, a publicului. Am speranta ca va fi sustinut si de autoritati.

Lasă un răspuns

