urzici

Ne strambam cand auzim de urzici. Dar urzicile au proprietati benefice pentru organism: elimina toxinele, vitaminizeaza si mineralizeaza organismnul, fluidifica sangele, intaresc sistemul imunitar, stimuleaza secretia bilei, secretia pancreatica, gastrica si intestinala, combate tusea, ajuta la eliberarea bronhiilor, influenteaza favorabil reumatismul si guta, etc…etc…

Asa ca vrem nu vrem, e bine sa mancam primavara urzici. Si pentru ca sunt groaznice la gust, cel putin sa le facem sa arate haios. La mine autosugestia functioneaza foarte bine. Dupa ce am citit de 10 ori cat de necesare sunt organismului,  chiar mi-am dorit sa mananc.

urzici

Asa ca am pregatit o pasta de urzici. Am fiert urzicile si le-am tocat marunt de tot. Le-am amestecat cu smantana, usturoi pisat, sare, zeama de lamaie muuuulta. Am servit-o asa cum o vedeti in poza, in jumatati de rosii scobite. Sunt comestibile.

3 răspunsuri la urzici

  1. iulia_bluekitty spune:

    hmmm…e faina pregatita masa dar…tot nu pap urzici:D

  2. omuldin umbra spune:

    Foarte tare ideea cu aranjarea mesei in mod amuzant siinedit si sugestiv. Si la mine functiuoneaza autosugestia,…..in destule cazuri

  3. omuldin umbra spune:

    Daca aranjezi masa asa pe mine ma corupi. Sa stii ;;) (Scz pt greseala de editare mai sus strecurata )

Lasă un răspuns

