concert ducu bertzi

20 martie- un eveniment special la Teatrul Jean Bart: concert Ducu Bertzi. In debut a cantat trupa Sincret Art pe care eu am ascultat-o pentru prima data si mi-a lasat o impresie foarte buna.

afis-tile

Ducu Bertzi este asa cum il stie toata lumea, carismatic. Nu stiu daca poate spune cineva ca nu iubeste melodiile lui. Le-am ascultat la parinti, le-am cantat in liceu, le-am fredonat la facultate, la chindii. Mereu de actualitate, Ducu Bertzi impaca toate gusturile.

ducu2-tile

Sala a fost plina. Asa cum ma asteptam, a fost nevoie de o suplimentare de locuri (mai ales a celui de langa mine, ca iubitul meu n-a mai prins bilete la concert…).

Publicul s-a declarat multumit:

dsc04982-tile

Aplauzele l-au induplecat pe Ducu Bertzi si ne-a mai cantat o melodie, asa, pe picior de plecare:

ducu8-tile

Ne-a promis ca se va intoarce cu bucurie in Tulcea, iar noi il asteptam cu acelasi entuziasm.

Iata cateva poze cu Sincret Art:

sincret-tile1

Si a cazut cortina

sincret2-tile

3 răspunsuri la concert ducu bertzi

  1. razvan spune:

    as fi mers si eu la asa spectacol

  2. omuldin umbra spune:

    Sssssi eu as fi mers…😉

  3. omuldin umbra spune:

    Floare de colt, M-am indragostit numai de ea…eheee, frumoase melodii, cine nu si-ar fi dorit…. Dar,cine n-a mai prins bilete poate sa il invite pe nea Ducu la un concert pe Youtube sau trilulilu , asa aveti ocazia de a avea cele mai bune locuri si , bonus, cate bis-uri doriti…(4free🙂 )

Lasă un răspuns

