ora pamantului

Noi am stins lumina pe 28 martie. Ne-am adunat la Casa Olteanu si timp de o ora, la lumina lumanarilor, am initiat jocuri de cunoastere si am avut diverse activitati haioase.  Cine suntem noi? Suntem cercetasi. Voi reveni cu o descriere, dupa ce voi deveni membru. Putin mister deocamdata. Cateva poze de la actiune: 

3-tile

Ma asteptam sa participe mai multi la aceasta activitate, dar chiar si asa a iesit foarte bine. Am fost cred 13-15 persoane. Copiii sunt inventivi. Cine altcineva ar putea mima la un joc cuvantul „gimnosperme”??? Zau nu mi-ar fi trecut prin cap asa ceva🙂. L-au mimat facand gimnastica si aratand ca e legat de floare.

dsc05401-tile

Am avut si cateva reguli, haioase, dar necesare.

2-tile

2 răspunsuri la ora pamantului

  1. vasi spune:

    foarte interesant…imi pare rau k nu am putut stinge lumina in totalitate pentru k sotul meu se uita la marele meci….dar intentie am avut…poate anul viitor…cand nu vom mai avea meci k nu ne mai calificam noi repede….sa nu ma auda microbistii…

  2. omuldin umbra spune:

    Initiativa e de apreciat, din pacate cam putini participanti , iar mai rau e ca nu se implica persoanele care chiar ar putea face ceva in privinta problemelor asupra carora se atrage atentia prin aceste mici semnale.Rusine, Rusine, Rusine sa le fie !!!

Lasă un răspuns

