ziua mondiala a teatrului de papusi

Stiati? Pe 21 martie este  Ziua Mondiala a Teatrului de Papusi. Cum o puteam sarbatori mai bine decat la…Scufita Rosie, la Teatrul Jean Bart?

afis-tile-tile

Cum am vazut afisul, am luat bilete (asta cu mult inainte de spectacol).  Mi-a parut bine ca sunt prevazatoare, pentru ca sambata, inainte de spectacol, coada la bilete era imensa…

dsc04989-tile-tile

In holul teatrului, copiii au avut o surpriza: au fost pictati cu fel de fel de motive. Mare incantare pentru ei:

elia

Asa ca in sala am avut pisicuti timizi, oameni paianjen, sirene, floricele, bad man, etc.

sala-title

Spectacolul, interpretat de trupa Hai-Hui, a fost foarte dragut. Cateva scene graitoare

scufita

Si-am incalecat pe-o sa…

Un răspuns la ziua mondiala a teatrului de papusi

  1. vasi spune:

    mare lucru sa avem si noi teatru in oras…mai vad si copiii nostri…nepotii…lucruri frumoase…si pe langa ei si noi …de ce nu??? imi inchipui cat de incantati au fost de picturile pe fata….frumos …frumos de tot…

Lasă un răspuns

