easter paintset

Setul de Paste cuprinde 4 suporturi de ou din gips, in forma de pui, acuarele speciale si pensula. Costa 13 lei si se gaseste la Penny.

pui

Va fi o bucurie pentru familie sa picteze impreuna suporturile de ou. Sunt haioase si utile pentru masa de Paste. Eu am pictat deja unul, pentru ca nu am mai avut rabdare. Il voi face cadou nepoatei mele.

puipictat

2 Responses to easter paintset

  1. cristinuta spune:

    foarte frumos abia astept sa desenez si eu stii cea zis „mami dar de unde pot sa i-au si eu puisori asa frumosi?”…o sa vina iepurasul

  2. vasi spune:

    foarteeee interesante….cand erau copiii mei mici nu s au putut bucura de asa frumuseti…acu astept nepotii sa le fac astfel de bucurieeee…numai tu puteai sa descoperi asa frumusete…

Lasă un răspuns

