meniu de florii

Masa de Florii trebuie sa fie deosebita. Cum vremea nu ne permite sa mergem la padure, vom lua pranzul in familie, acasa.La meniu -peste si o tarta de ananas (care nu e de post).

melcisoridescrumbie

Melcisorii de scrumbie i-am facut dupa o reteta pe care nu am citit-o cum trebuie. Pana la urma a iesit bun. Reteta originala se gaseste in „Practic in bucatarie-04” si trebuia sa fie un peste marinat in sos de rosii cu mustar, ienibahar, felii de lamaie. Eu am facut sosul de rosii cu foarte putin mustar, condimente, lamaie, l-am turnat peste peste si am pus la cuptor vreo jumatate de ora. M-am gandit sa-l servim cu orez cu bob lung.

tartadeananas

Tarta este delicioasa. Cea mai buna de pana acum. Reteta o gasesti in articolul „mofturici-bucatarici”, tot pe blogul meu, numai ca am inlocuit merele cu ananas, ca doar e sarbatoare, nu?

Dupa desert, o cafea (decafeinizata!).

Mai avem si un ornament special cu salcie si floricele de primavara:

ornamentflorii2

3 Responses to meniu de florii

  1. razvan spune:

    nu ma omor cu pestele, dar prajitura arata mortal

  2. razvan spune:

    si ornamentul cu salcie in tema floriilor

  3. omuldinumbra spune:

    Esti talentata in decoratiuni si aranjamente, aranjamentul cu salcie e simplu dar foarte frumos, mi -a placut extrem….si papa arata bine , apetisant. Alegerea cu cafeaua decofeinizata e iar buna, bravo ,bravo, bravo !

Lasă un răspuns

