un checut rapid si haios

Sunt o mare pofticioasa. Asa se explica de ce m-am apucat de gatit un chec cu multa cacao, imediat cum i-am vazut poza pe un blog drag mie. Tin sa va lamuresc: mie nu-mi plac prajiturile cu cacao. Si totusi, asta arata asa…apetisant…Si asa usor de facut, ca n-am rezistat!

checrapid

Am folosit 8 linguri rase de faina, 7 linguri rase de zahar, 1 pliculet de zahar vanilat, 1 lingurita praf de copt, 2 linguri cacao. Am amestecat totul si am adaugat 2 oua (si galbenus si albus) batute. Apoi 6 linguri de ulei si 6 linguri de lapte. Se amesteca bine, pana iese o pasta ca la clatite. Compozitia se toarna in doua cani (de preferat cu fundul cat mai drept, cele de la Milka sunt numai bune). Canile sa fie pline cam trei sferturi, pentru ca amestecul se umfla tare de tot. Canile se pun pe rand la cuptorul cu microunde, 4 minute, pe high.

Merge decorat cu crema de ciocolata. Eu n-am avut, asa ca l-am decorat foarte bine cu frisca. Bun de tot.

2 răspunsuri la un checut rapid si haios

  1. razvan spune:

    cu finetti cred ca mi-ar placea, frisca mai putin imi place

  2. omuldinumbra spune:

    Mie imi place frisca asa ca ai facut o alegere buna
    yamyyyyyyyy!!!

Lasă un răspuns

