oua vopsite- activitati pentru copii

Au aparut tot felul de kituri pentru vopsit oua, asa ca de Pasti copiii au activitate. Cred ca va amintiti de „easter paint set”, l-am prezentat intr-un articol anterior. Iata suporturile de ou pictate si cateva oua pe masura: 

ouapasti

Si o poezie haioasa, de la Bogdan, copilul unei colege de serviciu:

La Pasti – George Toparceanu

Astazi in sufragerie
Dormitau pe-o farfurie
Necajite si manjite
Zece oua inrosite.
Un ou alb abia ouat
Cu mirare le-antrebat
„- Ce va este fratioare
Ce va doare?
Nu va ninge
Nu va ploua
Stati gatite-n haina noua
Parca, Dumnezeu ma ierte
N-ati fi oua…”
„- Suntem fierte!”
Zise-un ou rotund si frez
Langa pasca cu orez.
Si schimbandu-si brusc alura,
Toate-au inceput cu gura:
„- Pan’ la urma tot nu scap”
„- Ne gateste de parada”
„- Ne ciocneste cap in cap
Si ne zvarle coaja-n strada”
„- Ce rusine! Ce dezastru!
Preferam sa fiu omlet”
„- Eu, de m-ar fi dat la closca,
As fi scos un pui albastru”
„- Si eu unul violet”
„- Eu mai bine-ar fi sa tac
Asa galben sunt, ca-mi vine
Sa-mi inchipui ca pe mine
M-a ouat un cozonac!”

🙂

5 Responses to oua vopsite- activitati pentru copii

  1. omuldinumbra spune:

    Foarte tare….

  2. vasi spune:

    frumos …dar sa ne prezinti si copiii tai la lucru cat mai curand…

  3. stela spune:

    Foarte frumoase activitati pentru copii! Eu am poezia „haioasa „de la Bogdan aplicata intr-o prezentare, tot pentru copii. http://www.slideshare.net/stelaspinoie/de-pasti

  4. iulia_bluekitty spune:

    :)) ce tare e poezia! is frumoase ouale, dar mie nu-mi place sa le pap ci doar sa le fac… 😀

  5. iulia_bluekitty spune:

    scuzee…nu sa le fac :)) sa le vopsesc!!!

Lasă un răspuns

