pasca de la oras si pasca de la tara

Am tot incercat diverse retete de pasca zilele astea. Am reusit cateva gustoase. Nu stiu daca mai e nevoie de demonstratii, dar prajiturile pregatite cu oua de la tara sunt mult mai aspectuoase si mai gustoase decat cele pregatite cu oua din magazin. Uite diferenta pe o pasca gatita exact cu aceleasi ingrediente. Care va satisface?

pasca

Am pus 500 g de branza proaspata, 5 oua, smantana cu grasimi 20%, 3 pliculete de zahar vanilat, coaja de la o lamaie. Am mixat ingredientele si am adaugat cateva stafide oparite pe care le-am amestecat in compozitie. Am lasat la cuptorul cu microunde 20 minute. Dupa ce s-a racit partial (ca nu prea am rabdare), am rasturnat-o pe un platou. Eu am renuntat sa pun faina, pentru ca asa iese mai zemoasa. Se pot adauga 2 linguri de faina, daca se tine neaparat…

BUUUN!! 

3 Responses to pasca de la oras si pasca de la tara

  1. omuldin umbra spune:

    Ma bucur ca aduci in atentie pe langa aspect si calitatea componentelor,cu siguranta gustul e simtitor mai bun si aspectul asemenea cu oua de la tara desi pot fi si oua de la oras dar sa fie crescute in conditii de tara, pe pamant in curte si hranite eco ca sa faca oua eco.Ouale „de la oras” sunt oua facute de
    „gainile emo”crescute in baterii si hranite cu „aspirina” care fac „oua emo”:)

  2. iulia_bluekitty spune:

    stiu ca este diferenta mare dar…. asta este… nu toti cunt eco, mai sunt si emo :))

  3. vasi spune:

    frumoasa pasca bun gust cred k a avut o sa incerc si eu reteta chiar daca nu este pastele se poate manca nu????

Lasă un răspuns

