marea neagra

Mereu impresionanta, chiar si intr-o zi intunecata de mai:

marea

Am stat cateva zile in Satul de Vacanta, insa vremea a fost intunecata si rece, chiar a plouat, asa ca pozele mele nu au iesit foarte reusite.

In Sat am gasit cazare la Pensiunea Casa Suceveana, 80 lei/noapte in extrasezon, 150 lei/noapte in sezon. Am nimerit o camera cu un pat extrem de mare, curata iar mobilierul alb a fost exact pe gustul meu.

casa suceveana

Frumos nu?

4 răspunsuri la marea neagra

  1. omuldin umbra spune:

    da, frumos….

  2. iulia spune:

    😀 merg si eu la mare poate vei merge si tu cu mine si verisoarele tale dar la mijlocul lui august cam asa…😀

  3. razvan spune:

    e super pensiunea. imi place ca postezi imagini, daca vrea si altcineva sa mearga , sa stie la ce sa se astepte. eu am citit pe blogul tau, ca nu cunosteam pensiunea si am fost acolo. am nimerit alta camera, dar mi-a placut foarte mult. poti sa consideri ca articolul au si-a atins scopul. daca te plateste cineva pentru reclama, sa le spui sa vorb cu mine…

  4. razvan spune:

    si pozele cu marea mi-au placut, dar deja sunt satul de ea. vreau munte!!!

Lasă un răspuns

