lacu sarat-braila

Am tot cautat fotografii pe internet cu Lacu Sarat din Braila. Am gasit una singura, cu o piatra plina de sare. Asa m-am hotarat sa postez muuulte imagini din statiune si de la lac:

lacul sarat

Statiunea este foarte micuta. Am ajuns cam pe inserat, cand turistii isi faceau plimbarea dinaintea somnului, pe marginea lacului.

lacul sarat5

Razele soarelui din asfintit dau apei o stralucire aparte, astfel ca primele impresii pe care mi le-am format au fost bune.

lacul sarat3

Cei mai in varsta povestesc ca pe timpuri lacul era de o mare frumusete,  si e mare pacat ca acum este lasat in paragina. Efectele curative ale apei s-au diminuat foarte mult, concentratia de sare fiind in prezent mult mai mica decat in trecut, datorita poluarii- spun tot localnicii incaruntiti.

Cu toate acestea, apa e sarata rau si are unele reflexe rosiatice. Iata cateva imagini cu sarea depusa pe pietrele sau pe bucatile de lemn aflate pe marginea lacului:

lacul sarat1

In statiune poti vedea: verdeata, terase, multe hoteluri in constructie, un parc foarte frumos si Manastirea Sf. Pantelimon.

lacul sarat4

Parcul Manastirii

lacul sarat6

Manastirea

lacu sarat7

7 răspunsuri la lacu sarat-braila

  1. iulia spune:

    frumos, pacat ca sunt lasate in voia sortii toate frumusetile tarii noastre… :-<

  2. Rox spune:

    Pozele sunt f. frumoase, dar am citit niste comentarii nu foarte dragute…Cum sunt conditiile de cazare? Ce recomandari de hotel aveti?

  3. daniela spune:

    rox, imi pare rau, nu stiu cum sunt conditiile, eu am stat cateva ore in statiune. o recomand celor care vor sa petreaca un weekend si sunt din apropiere. celor care vin de la distanta le recomand techirghiol.voi scrie si despre techirghiol intr-un articol viitor.

  4. Mia spune:

    Multumesc pentru ca a-ti publicat fotografiile,eu sint din Australia si sper sa ajung la Lacul Sarat in Septembrie.
    Mia

  5. mariachi spune:

    buna, s-a mai schimbat ceva in privinta calitatii apei din lac? citesc pe net ca izvoarele sunt necuratate, ca lacul seaca.. asa e?
    cum de se construiesc atatea terase si hoteluri, daca motivul care atrage turistii dispare incet-incet?
    multumesc anticipat pentru raspuns🙂

  6. daniela spune:

    din cate siu eu lacul secase foarte tare,asa ca au dat drumul unor izvoare de apa dulce in el. asta a stricat calitatile apei si posibil sa nu mai avem pe viitor un lac sarat, ci unul de apa dulce.

    • mariachi spune:

      nasoala decizie… se pirdusera izvoarele de apa saratam sau de ce a trebuit sa fie aadusa apa dulce? mi se pare un sacrilegiu.. atata forta terapeutica era in lacul acela, si acum e pierduta, poate pentru totdeauna..😦

Lasă un răspuns

