vulcanii noroiosi

Am mai scris despre vulcanii noroiosi in articolul „Noroiosi haiosi”. Postez alte cateva poze.

vulcani

Nemultumirea mea in acesta zona este ca la Paclele Mici se ajunge usor, fara mari pericole, dar spre Paclele Mari, cam la 4-5 km de cele Mici, intampini mari primejdii!

Spre Paclele mari nu exista drum auto, ci un drum cu pietris din care n-am apucat sa vad prea multe. Din primii zece metri pe care i-am facut  m-au luat la alergat cativa caini agresivi, de la o stana. Nu ma asteptam ca in preajma unui obiectiv turistic sa existe pericole, mai ales niste dulai care isi arata coltii. Evident ca m-am speriat si nu mi-a mai ars de nicio vizita.

Rusine celor care nu inteleg dezamagirea unui turist care ajunge in zona de la sute de kilometri ca sa vada Paclele Mari si se trezeste la spital sfasiat de caini. Eu am scapat de data asta, dar nu insistati sa vedeti acest obiectiv decat daca aveti un 4×4 (o mitraliera, 2 bombe si pe Rambo 🙂 – nu sunt sigura daca asta e doar o gluma…).

E a doua oara cand plec cu regretul ca nu am vazut Vulcanii Mari. Prima data ploua, dar acum m-am ales si cu o sperietura sora cu moartea. De aia nu-mi plac mie cainii decat daca sunt mici, in lant si adormiti :).

vulcanii noroiosi

Dincolo de accidentul „latrator”, pot spune ca zona este fantastic  de frumoasa (chiar stiintifico-fantastic). Daca vrei sa te simti ca personajele din Star-Trek, este locul ideal. Cu putin noroi pe frunte devii un clingonian veritabil iar solul uscat si crapat iti da senzatia ca esti pe alta planeta.

Daca prinzi vreme ploioasa, schimbam scenarul. Jucam Predator, ca ai  noroi din cap pana in picioare.

One Response to vulcanii noroiosi

  1. vasi spune:

    foarte frumos sper sa ajung si eu cat mai repede sa i vad k m ai facut destul de curioasa…noi am trecut pe acolo intr un concediu dar ploua asa de tare si era si rece k nu ne am incumetet sa coboram din masina …si la intoarcere am avut alt traseu ..si uite asa am ramas in urma …bravo tie k nu ierti nimic ..doar dulaii te au pus la punct …sa zic asa.. desi nu era cazul…

Lasă un răspuns

