desert anti-canicula

Un desert cu…vino-n-coa`. Eu nu sunt o consumatoare de dulciuri, iar inghetata mananc foarte rar, deoarece amigdalele mele sunt foarte sensibile, dar cand am vazut acest desert (la pensiunea Steaua Apelor- Nufaru), mi-a fost imposibil sa ma abtin…Ce pot spune? Aspectul face totul. La pensiune il gasesti cam…scump, dar e de incercat acasa, cu inghetata si frisca preferate.

desert steaua apelor-tile

2 Responses to desert anti-canicula

  1. claudia spune:

    cat inseamna scump ????????

  2. daniela spune:

    claudia, 23 lei pentru o inghetata mi s-a parut scump.tie cum ti se pare?

Lasă un răspuns

