slanic moldova

Despre Slanic Moldova am tot scris pe blog. Dar ce n-am observat pana acum, este ca intr-un cerc de verdeata scrie data din floricele foarte mici.

data

E drept ca eu am fost in Slanic pe 26 iulie, dar avand in vedere ca era duminica, n-am avut pretentia sa gasesc exact data respectiva. Oricum, este foarte interesanta ideea. Pe partea opusa datei scrie tot din flori „Slanic Moldova”- nu stiu daca se remarca in poza de sus.

Nu va pot lasa doar cu trei fotografii. Hai ca mai postez cateva imagini care sa va placa:

slanic

Mai vezi:

https://daniellaungureanu.wordpress.com/2009/01/26/slanic-moldova

6 răspunsuri la slanic moldova

  1. vasi spune:

    MI AI RASCOLIT AMINTIRILE….FRUMOASE LOCURI…RACOROASE SI TOT CE VREI ….

  2. daniela spune:

    doamna vasi, dar data, ati vazut-o? ca eu n-am observat-o pana acum si e a treia oara cand merg in slanic. ufff, imi mai scapa si mie…

  3. MadalinaT spune:

    Intre 10-15 august Seven va asteapta cu ocazia zilelor Municipiului …Preparate traditionale,delicatese turcesti…(consumatie minima/masa=250 RON)..!

  4. Mike spune:

    Merg la Slanic Moldova pentru prima oară …. Ce curiozitati se pot vedea acolo? Rog detalii de orice tip . Multumesc

  5. iulia spune:

    =)) cum sa treci cu vederea data din floricele? zic eu de tine dar fiind atat de aproape de slanic si mergand si eu destul de des… am vazut asta destul de tarziu si eu :)) sa-mi fie rusine😛

  6. daniela spune:

    Mike, plimbarea in Slanic trebuie sa inceapa din parc. Fantanile arteziene si multitudinea de flori te vor relaxa. Sa fii atent la data din flori! E si o biserica foarte frumoasa in mijlocul parcului. Apoi poti manca un pastrav delicios, in Slanic exista o pastravarie renumita. Sa vezi si aleile cu ape miraculoase. Gusta-le pe toate, desi sunt cam aiurea la inceput. Neaparat trebuie facut traseul „300 de scari”. Un pic de miscare pe munte prinde bine oricui. Pentru plimbari la inaltimi mai mici, urmeaza cursul raului Slanic. Peisajele sunt frumoase si poti vedea chiar si salamandre. Vezi ca eu am scris in articolele mele cam despre tot ce poti vedea in zona. Daca esti o fire mai aventuroasa, poti urca si la biserica Stefan cel Mare si Sfant- dar drumul e lungut si oribil, am scris despre asta intr-un articol din alt blog al meu, pe
    http://eblogs.ro/daniella/

Lasă un răspuns

