barajul horia-dealul consul

Spre Barajul Horia am mers dinspre Slava Rusa, Atmagea, etc. Se vede si din fotografii ca tocmai trecuse o ploaie zdravana.

1 sosea

In padurea de la Slava Rusa dupa ploaie:

2 ciupercuta

3 gandacel

O scurta oprire la Popasul El Greco. Hm…nu foarte dragut, cafeaua e oribila, apa la toaleta nu este…

4 el greco

Imagini din masina, pe drum:

5

Barajul Horia

6

7

Un loc minunat pentru pescuit si pentru o plimbare relaxanta. Localnicii spun ca poti pescui nestingherit aici pentru ca autoritatile inca isi disputa dreptul de proprietate asupra barajului. Si pana s-or dumiri cui apartine, nu te intreaba nimeni nimic.

9

„Pana paste calul, iei 1-2 kg de peste”

8

Dupa ce ne-am relaxat pe lac, am plecat spre Izvoarele. Ajunsi aici n-am rezistat Dealului Consul. L-am vizitat prima data in primavara si parca mereu are ceva nou de aratat:

10 consul

5 răspunsuri la barajul horia-dealul consul

  1. Ionut spune:

    ce multe culori!🙂

  2. vasi spune:

    foarte frumoase locuri …nici nu-mi vine sa cred k sunt din Dobrogea noastra…saraca dar fiind facute de tine …da …accept..

  3. iulia spune:

    frumoasa tara mai avem… :-< pacat ca nu o pretuim…

  4. alex spune:

    ma dobrogea e frumosa..dar vreau legenda

Lasă un răspuns

