sesiune foto: rasarit

De pe faleza poti surprinde un rasarit de soare superb. Ia-ti aparatul foto si rucsacul, iar la ora 6.30/7.00 bucura-te de o priveliste minunata, asa cum am facut eu:

rasarit de soare

4 Responses to sesiune foto: rasarit

  1. Radu spune:

    Adica ai trecut si in Tudor, asa de dimineata? Faina idee. O sa incerc si eu. Incearca sa prinzi si o dimineata in care se instaleaza ceata pe Dunare.

  2. vasi spune:

    minunat…fara cuvinte m-ai lasat…pacat k nu ne facem timp pt. asa ceva…sa admiram natura sa ne veselim alaturi de ea …cand rasare soarele….cand pleaca sau vin barcile…

  3. daniela spune:

    Radu, am trecut in Tudor pentru ca am fost uimita de frumusetea peisajului. salupa traverseaza Dunarea la fiecare sfert de ora, asa ca o sesiune rapida se poate rezolva in 40 de minute si…merita!luna septembrie mi se pare potrivita pentru a urmari ceatza, pentru ca soarele inca este puternic si iti ofera o paleta misterioasa de culori. din octombrie deja peisajul devine putin mohorat.voi urma sfatul tau. sa vedem ce iese…

  4. acc31 spune:

    minunate poze…felicitari!

Lasă un răspuns

