„palaria” de la jean bart

Cu palarie sau fara palarie, actorii nostri si-au dovedit inca o data maiestria in aceasta seara. Piesa este superba si o recomand tuturor. Se joaca si maine-adica sambata 05.09.(2009), de la ora 17.00. Merita!!! zau!

palaria

Va urez vizionare placuta!

6 răspunsuri la „palaria” de la jean bart

  1. eduard spune:

    da intr`adevar un spectacol superb! mi`a placut si mie f mult, mai ales actorul din rolul principal. a fost plin de talent. „m`am tampit” – o replica din spectacol! … cred ca si eu😀. iar fotografiile sunt chiar superbe! felicitari!

  2. Bucur Alexandra spune:

    Foarte frumoase pozele..pacat k nu am fost si eu:) trebuia sa ma iei si pe mn:-W:)

  3. Luana Dubinciuc spune:

    as dori si eu pozele daca se poate…..cum pot sa dau de dumneavoastra… eu sunt Helene in aceasta piesa…si chiar sunt faine pozele….plecaciuni

  4. daniela spune:

    Luana, te rog, ia adresa mea de mess de la Flavia, colega ta.

  5. seve spune:

    sooperba piesa..mi-a placut:*:*

Lasă un răspuns

