soare rece de septembrie

Ideea de a te trezi la 6 si a prinde rasaritul a fost agreata de prietena mea Alex. Impreuna, am trecut la Tudor Vladimirescu si ne-am incercat…talentul.

faleza

De cate ori trec Dunarea cu salupa, imi spun „cred ca asta e ultimul ei drum”… Mereu m-am inselat. Cu acceasi salupa am trecut si cand aveam 13 ani…Acum am invers, 31 (peste cateva zile).

salupa

Ajunse cu bine la Tudor, ne-am pregatit obiectivele. O zi cam innorata si raze timide:

rasarit

rasarit1

barca

Pescarii inca n-au ridicat plasele, sau le-au intins inapoi, nu stiu.

plase

Evident, avem imaginatie si indemanare:

inima

name

ale

Alex are si ea cadre deosebite; doar cateva imi permit eu sa postez, pentru demonstratie:

poze alex

Dupa o scurta sesiune foto, am plecat acasa, inapoi la somnic…zzzz zzz zzz

2 Responses to soare rece de septembrie

  1. Bucur Alexandra spune:

    ms ms:X superba dimineata:X:*!!trebuia apoi sa mergem la o ciocolata calda:X

  2. eduard spune:

    Frumos într`adevăr. Ati surprins amândouă niște imagini superbe. Îmi aduce aminte de o mai veche ieșire a mea peste Dunăre care mi`a rămas la suflet.
    Felicitări și la mai multe imagini frumoase.

Lasă un răspuns

